نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4594
-
الف
+

«شاهرخ خان» به کمک بیماران کرونایی آمد

بازیگر سرشناس بالیوود برای کمک به کنترل کرونا در هند، دفتر شخصی‌اش را در اختیار مرکز تداوی بیماران کرونایی گذاشت.

به گزارش آی فیلم2، «شاهرخ خان» دفتر خصوصی‌اش را که یک ساختمان چهار طبقه در بمبئی است با رعایت موارد ضروری برای قرنطینه زنان، کودکان و افراد سالمند در اختیار مسئولین صحی گذاشت.

مقامات شهری بمبئی از این اقدام شاهرخ خان و همسرش در رسانه‌های اجتماعی تشکر کردند.

«شاهرخ خان» نیز در توییترش نوشت: مفتخر است که می‌تواند بخشی از تلاش برای مقابله با کووید ۱۹ باشد و هر دوی آن‌ها از اینکه بخشی از این تلاش هستند و می‌توانند از اهالی بمبئی حفاظت کنند، تشکر می‌کنند.

این نخستین بار نیست که بازیگر ۵۴ ساله بالیوودی در این تلاش سهیم می‌شود. وی اوایل همین ماه قول داد به دولت‌های ماهاراشترا، دهلی و بنگال غربی کمک مالی کند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی کمک‌های دیگری هم از جمله اهدای ۵۰ هزار تجهیزات محافظت شخصی برای افرادی که در خط مقدم این بحران هستند، تهیه خوراکه روزانه برای ۵۵۰۰ خانواده در بمبئی، تهیه بسته‌های غذا برای ۱۰ هزار تن در روز و تامین مواد ضروری برای ۲۵۰۰ کارگر روزمزد که بیکار شده‌اند، نموده است.

«شاهرخ خان» در این باره گفته است: زمانی که نژاد بشری با یک چنین بحران عظیمی روبرو شده فقط یک پاسخ واقعی می‌تواند وجود داشته باشد؛ اینکه همه در یک تلاش جمعی، مهربان‌تر، قوی‌تر و شجاع‌تر تلاش کنیم تا با روز‌های آینده روبرو شویم.

م ح / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر